top of page

יתרונות של צ'קים ממותגים


שיקים ממותגים

אנשים מתנהלים כיום באמצעות כסף מזומן, תשלומים בכרטיס האשראי, העברות בנקאיות וגם באמצעות צ'קים. מדובר על אמצעי תשלום נוח וזמין, שניתן לשלם באמצעותו גם מבלי לעשות הכנות מקדימות שונות כמו הוצאת כסף מזומן או חתימה על טפסים לטובת הוראת קבע.

כבעלי עסקים שעובדים עם צ'קים בתדירות גבוהה, תוכלו גם אתם להפוך את אמצעי התשלום לכזה המזוהה עמכם באמצעות מיתוג.

הדפסת צ'קים ממותגים הופכים להיות שגריר שלכם, תוך שהוא מתפקד כאמצעי שיווקי לכל דבר ועניין. הכירו גם אתם את הצ'קים הממותגים!

החשיבות הגדולה של מיתוג העסק שלכם באמצעות הדפסת צ׳קים ממותגים

"מיתוג" הוא מילה גדולה, שכוללת בתוכה פעולות ואסטרטגיות שונות שמטרתן לייחד אתכם ולהעביר את המסרים שלכם באמצעות צבעים, צורות ותוכן - כך גם שיקים ממותגים.

המיתוג הקלאסי שם את הדגש כמובן על הלוגו שלכם. סוגיית המיתוג מעניקה תשומת לב לצבעים הנבחרים, גודל הגופן, סוג הגופן וגם שורת הסלוגן.

החבילה העיצובית הכללית מלווה אתכם עם שלט בית העסק, על המעטפות שאתם שולחים, הנוכחות שלכם ברשת וכן, גם על שיקים ממותגים עליהם אתם חותמים.

הדפסת צ׳קים ממותגים

הדפסת צ'ק ממותג יוצר לכם נראות מרשימה!

שוב ושוב מדברים על כך שעסק צריך להבדיל עצמו מהמתחרים שלו. הנראות שלכם כלפי חוץ חשובה, ותוכלו לטפח אותה ולשמר אותה גם עם הצ'ק שאתם מוסרים לעובד או לספק שאיתו אתם עובדים.

צ'ק ממותג מעניק לכם הילה של עסק חזק ויציב, כאשר צ'קים שאינם ממותגים ומעוצבים נותנים את התחושה של צ'ק שניתן "על הדרך".

בנוסף, צ'ק ממותג שתעניקו גם יאפשר למקבל הצ'ק ליהנות מביטחון כי מדובר על צ'ק עם כיסוי. ישנם נותני שירות שמעדיפים לעתים לעבוד עם אמצעי תשלום אחרים, אך בעת שהצ'ק שניתן להם ממותג – התחושה המתקבלת היא של צ'ק שמאחוריו עסק חזק ומוביל.

האם הדפסת צ'קים ממותגים מתאימים לעסקים קטנים?

בהחלט! הרצון להתבלט ולהיות שונה מהעסקים האחרים המתחרים, הוא רצון המשותף לעסקים קטנים וגדולים כאחד. עיצוב הצ'קים שלכם מתבצע בשיתוף פעולה מלא מולכם, כאשר אתם יכולים לקבוע את הצבעים, מיקום הלוגו ונראות הצ'ק הכללית.

שירות העיצוב לא בא על חשבון אבטחה חסרת פשרות, כך שאתם יכולים להיות שקטים כי העיצוב הינו אלמנט נוסף המצטרף לצ'ק מאובטח המופק על בסיס אמצעי אבטחה מובילים.

שיקים ממותגים: מה כדאי לכלול בעיצוב והדפסת צ'ק ממותג?

  • ראשית, את הלוגו שלכם. מה שהופך את הצ'ק לכזה המייחד אתכם הוא הלוגו שלכם, כך שכדאי להציב אותו במיקום מרכזי ובולט.

  • בנוסף, כדאי יהיה להוסיף אלמנט עיצובי נוסף בדמות תמונה המתכתבת עם אופי העסק. לדוגמא: תמונה של אוטובוס עבור חברה העוסקת בשירות הסעות, תמונה של פיצה לפיצרייה ותמונה של משחקי חצר לגן ילדים.


bottom of page